September 19, 2023

සුළු ප්‍රාතිහාර්ය දෙපාර්තමේන්තුව- පොත ගැන විස්තර

මගේ අලුත්ම කෙටි කතා පොත මුද්‍රණය වෙලා අවසානයි කියන සතුටු ආරංචිය අද මට ලැබුණා. ඉතාම ඉක්මණින්, සාර්ථකව මේ කටයුත්ත කරගන්න පුළුවන් වුණේ විදර්ශන ප්‍රකාශන අනුබද්ධ ප්රෝග්රෙස් ප්‍රකාශන සමාගමේ කාර්යක්ෂමතාවය නිසා. මේ ගැන මගේ ස්තූතිය හිමිවෙන්නේ විදර්ශන ප්‍රකාශන අධිපති ජනක ඉනිමංකඩ මහතාට සහ පුර්ණිමා, ළහිරු ඇතුළු එහි කාර්යමණ්ඩලයට. ඒ වගේම ගගන වර්ණකුලසූරිය ගේ අපූරු කවර නිර්මාණය ගැනත් නොකියාම බැහැ. අන්තිමේදී මේ හැම කෙනෙක්ගේම දායකත්වයෙන් මගේ හිතේ ඇඳුණු විදිහටම 'සුළු ප්‍රාතිහාර්ය දෙපාර්තමේන්තුව' කෙටිකතා එකතුව පොතක් හැටියට දොරට වඩිනවා.

ලබන සතියේ ඉඳන් මගේ පොත සියලුම සරසවි ශාඛා වලිනුත්, සූර්ය, දයාවංශ පොත් හල් වලිනුත් ලබාගන්න පුළුවන්. මීට අමතරව විදර්ශන වෙබ් අඩවියෙන් සහ ජාත්‍යන්තර පොත් ප්‍රදර්ශනයේ B100-101-102 විදර්ශන කුටිවලත් 'සුළු ප්‍රාතිහාර්ය දෙපාර්තමේන්තුව' තියේවි.

සුළු ප්‍රාතිහාර්ය දෙපාර්තමේන්තුව - කෙටිකතා සංග්‍රහය
හෙල්මලී ගුණතිලක
'විදර්ශන ප්‍රකාශන' ආයතනයට අනුබද්ධ 'ප්‍රෝග්‍රස් ප්‍රකාශන' වෙතින්.
වැසුම් නිමැවුම - ගගන වර්ණකුලසූරිය.




14 comments:

  1. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    ReplyDelete
  2. ❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Kumudu! ඔයා මගේ පොත අතේ තියාගෙන ගත්ත පින්තූරේ දැකලා දැනුණු සතුට නිමක් නැහැ 💖

      Delete
  3. (●'◡'●)☜(゚ヮ゚☜)🌞💐🫘🌹🎂🎉🎡🏃🦉🦩🫠😁

    ReplyDelete

  4. 'සුළු ප්‍රාතිහාර් ය දෙපාර්තමේන්තුව' සුළුපටු කාර්යයක් නොවන බව මම අත්දැකීමෙන්ම දනිමි. දවසේ වැඩි කොටසක් රාජකාරි කටයුතු වල යෙදී සිට, දෙවනුව ගෙදරදොරේ වැඩවලට අමතරව සමාජ සේවාවලත් නිරතවී, ලැබෙන සුළු විවේකයකින් මෙවැනි කෘතියක් එළි දැක්වීම ප්‍රාතිහාර් යයක්ම වේ. කෙටිකතා එකතුව කියවීමට පුල පුලා සිටිමි. මගේ සුබ පැතුම්. තාත්

    ReplyDelete
    Replies
    1. තාත්තා- ඔව් නිර්මාණ කටයුතු වලට වෙන් කරන්න කියලා මට වෙනම කාලයක් නැතත් ආසාව නිසා ඒ වෙනුවෙන් ඉබේ කාලය මැවෙනවා. ඉන් ලැබෙන සතුට ඉහලයි.
      පොතේ පිටපත් කීපයක් ලංකාවෙන් ලැබුණු ගමන්ම කියවන්න දෙන්නම්

      Delete
  5. පොත ගත්තා...
    කියෙව්වා..
    ඒ කතා ටික ලස්සනයී...😍🥰💖

    අර අන්ද්‍රක කියල එහෙම චරිත හිටිය අහස ගැන කතාවක් තිබුනේ කලින් ලියපු; අන්න ඒකත් මේකේ තිබුනා නම් කියලා හිතුනා...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "දේදුනු"
      https://hotchocolatedays.blogspot.com/2017/05/blog-post_92.html

      මෙන්න මේක👆

      Delete
    2. සතුටුයි නවීන් 🙂 💖

      ඒ කතා තියෙන්නේ කලින් කෙටිකතා පොතේ- සහස් පියවර කෙටිම කෙටි කතා
      Book Fair එකේ සයුර G 204 කුටියේ තාම පිටපත් කීපයක් තියෙන බව දැනගන්න ලැබුණා

      Delete
    3. comment එක දැම්මට පස්සෙ එහෙම වෙලා අතිදෝ කියලත් හිතුණා😆

      Delete